sunnuntai 22. heinäkuuta 2018

hääkengät löytyivätkin kaapista

Yleistä kenkäpohdintaa kävin aikaisemmin tässä tekstissä. Sen jälkeen erilaisia kenkävaihtoehtoja on tullut selattua useaan otteeseen pähkäillen. Melkein jo sain kenkäasiasta kehitettyä itselleni ongelman. 

Ihastuin Iron Fistin kenkiin, mutta meidän häiden väreihin ei heiltä löytynyt sopivia kenkiä. Missään vaiheessa ei myöskään valkoiset kengät ole mua kamalasti säväyttäneet. Perus vaaleanpunaiset avokkaatkin tuntui tylsältä vaihtoehdolta. Mustia korkkareita katsellessani silmiini pisti blingeillä koristellut kengät. Ja silloin se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Miksi mä edes katselen hääkenkiä, kun mulla on hyvät kengät jo valmiiksi kaapissa? Harvemmin nykyään tulee edes korkokenkiä käytettyä, joten tuntuu hyvältä säästää tässä kohtaa.


Nämä korkkarit on Tamariksen Trend -mallistoa ja ostettu mun ylioppilasjuhliin vuonna 2013, jonka jälkeen nämä on ollu aika pitkälti mun luottokorkkarit. Multa löytyy samantyyliset kengät myös kultaisilla glittereillä, mutta hopea sopii meidän häihin paremmin. 


Kenkäasia ratkesikin siis aika kivuttomasti, eikä tarvitse enää mitään sisäänajoakaan näille tehdä. Ehkä pientä pölynpyyhkimistä ja pesun vois kengille tehdä vielä ennen hääpäivää, että ovat freesissä kunnossa.

-Elina
TJ 321

6 kommenttia:

  1. Itselläni kävi vanhojentanssikenkien suhteen vähän sama, paitsi että ehdin ostamaan niitä varten kahdetkin uudet kengät, mutta lopulta päädyin laittamaan kuitenkin vanhat mukavat juhlakenkäni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osittain siksi en uskaltanut lähteä tilaamaan mitää "ihan kivoja" kenkiä, jos olisin päätynyt loppujen lopuksi vanhoihin hyviin :D

      Poista
  2. Aika mahtavaa, että näihin ei enää tarvitse satsata rahaa ja ovat varmasti mukavat jalassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon kyllä nykyään tosi mukavuudenhaluinen ja omalla tapaa tarkka kenkien suhteen. Ei tuu pahemmin ostettua vaan yhden tilaisuuden vuoksi :)

      Poista
  3. Heh, mulle ei oo tullu mieleenkään miettiä jotain omista vanhoista kengistä! Ylppäreistä ja wanhoista olisi jäljellä, toisilla hyvä olla pidempään ja toiset on vähän korkeammalla korolla. Kiitos siis tästä itsestään selvästä vinkistä kurkata omaan vaatekaappiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, oon huomannu usein, että omasta kaapista saattaa tehdä miellyttäviä "löytöjä" 😄

      Poista