maanantai 9. heinäkuuta 2018

kaikki on ajatustasolla valmista

Kun aloitin (aloitimme) suunnittelun suunnilleen puolitoista vuotta sitten, olin aluksi aika hiljainen meidän häistä. En päivitellyt hääjuttuja kuin blogiin tai vaihdoin ajatuksia pian naimisiin menevien ystävien kanssa. Nyttemmin onneksi äitini ja kaasot on ihan innoisssaan mukana hakemassa inspiraatiota.

kuva: Pixabay
Jotain hyötyä siitä aikaisesta aloituksesta on kuitenkin ollutkin.
Tällä hetkellä eletään konkretisoitumisen aikaa. Näin 11 kuukautta ennen häitä olen iloinen kun voin todeta "eihän se oo kun teköö vaan". Pitkäaikaisen inspiraation keruun ja ideoiden pyörittelyn ansiosta mulla on aika selkeät visiot siitä, mitä haluan meidän häihin. Toki jotkut ideat kaipaa vielä hiomista, mutta yleisilme on valmis mun päässä.

kuva: Pixabay
Tämän kesän morsiamia innolla seuranneena, oon saanut niiltä suunnattoman paljon apua mitä kannattaa ja mitä ei kannata jättää hääviikon murheeksi. Mun tavoitteena on, että häävikolla hoidettaisiin vain pakolliset viimehetken hankinnat sekä juhlapaikan koristelu. 
Olen päättänyt myös, että en ota ainakaan koko hääviikkoa kesälomaksi. Koska tiedän itse, että toimin parhaiten pienen paineen alaisena. Hommat hoituu sukkelammin, mitä vähemmän on luppoaikaa.

Lopuksi on mainittava, että me ei millään oltaisi tällaisessa tilanteessa, jos en bloggaisi. Kirjoittaminen saa mun ajatukset järjestymään sekä blogikavereilta saa paljon tsemppiä ja lisäinspiraatiota. Ehdottomasti suosittelen kaikille hääbloggausta, jos kirjoittaminen kiinnostaa! :)

-Elina
TJ 333

2 kommenttia:

  1. Itsekin oon keräillyt jo vuoden alusta saakka ideoita ja inspiraatiota häihin, mutta kyllä tää bloggaaminen jotenkin tuo kaiken ihan eri tavalla konkreettiseksi. Kirjoittaminen on aina ollut mullekin hyvä tapa jäsentää ajatuksia ja tässä se taas nähdään. Parasta blogeissa on kyllä tietysti just se, että saa mahtavia ideoita toisilta ja pystyy vaihtamaan ajatuksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuntuu että muiden blogeista ammentaa eri tavalla juttuja, kun itsekin kirjoittaa ja pohtii samoja asioita :)

      Poista