perjantai 10. helmikuuta 2017

morsiusdieetti 1

Oon käyny nyt melkein puolitoista vuotta salilla ja lähiaikoina oon todennu sen alkavan maistuvan puulta. Viime kuu varsinki oli oikein pohjanoteeraus, kun en käyny yhtenäkää viikkona kolmena päivänä salilla. Toki tein parit kotireenit ja niitä oonki ajatellu nyt salin ohelle lisätä, kun salilla jolla käyn ei oo mitää ryhmäliikuntaa.

Toinen panostuksen aihe olis ruokavalio, Joulun jälkeen tuntuu, että on jääny pieni lipsuminen päälle makeiden osalta. Onneksi oon kutenki kaikkiruokaanen, joten ruokavaliomuutoksen ei pitääs olla niin kamala. Täytyis opettaa Mauriki syömään vähä vihannespainotteisemmin, niin ei tarttisi aina ajatella mikä sille kelpaa ja mikä ei. 

Monelle morsiammelle on varmasti tärkeää tuntea olonsa kauniiksi ja hehkeäksi hääpäivänä. Mulle ehdottomasti se hehkeys lähtee hyvinvoinista. Hyvinvointi taas tarkoittaa mulle sitä, että jaksaa pirteänä touhailla aamusta iltaan. Ja eipä muutaman lisäkilon karistaminen tee mitää pahaa.

Enkä halua voida hyvin vain häiden takia. Monesti kaduilla liikkues törmää niihin vanhempiin, jotka ei meinaa pysyä muksujensa peräs. Hauluan ainaki olla liikunnallinen äiti, jos joskus äidiksi tuun, joka jaksaa riehua pulkkamäes ja kantaa tarpeen mukaan väsyneet lapset takaisin kotiin.

Nyt olis oiva hetki täs suunnilleen pari vuotta ennen häitä tehdä tämä elämän muutos. Onhan se mukavaa mennä kokeilemaanki sitte mekkoja, kun omaan peilikuvaan on ittekki tyytyväinen.

kuva
-Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti