torstai 15. helmikuuta 2018

kriteerit häävalokuvaajalle

Oon jo jonkin aikaa seuraillu instagramis mun silmää miellyttäviä valokuvaajia.

Itse pidän kuvista, joissa on kontrasteja, harmoniaa ja värejä. Tietysti olisi myös kiva, että tuleva potretti sopisi meidän kihlakuvan pariksi.

meidän kihlakuva (kuvannut mun veli)
Jonkin verran Facebookin Häät kuviksi -ryhmää seuranneena, oon tietoinen, että tarjontaa hääkuvaajiksi löytyy aina ammattilaisista harrastelijoihin. Monesti ryhmässä oon kuitenkin yllättynyt, kuinka huonosti aloittajan toiveita kunnioitetaan esim. budjetin suhteen.

mustavalkoista (kuvannut mun kummitäti)
Meillä on budjetoitu häiden valokuvaukseen 1000€, sillä meille tulee myös videokuvaaja.
Häävalokuvaajalta odotamme rentoutta ja taitoa osata tallentaa hyviä tilannekuvia.
Tarkoituksena on, että valokuvaus alkaisi firstlook kuvilla ja potreteilla sekä ryhmäkuvilla ennen vihkimistä. Yhteensä olen suunnitellut noin 8-9 tunnin mittaista dokumentaarista valokuvausta.

väririkasta (kuvannut mun veli)
Nyt on aika ilmiantaa hyviä valokuvaajia!

-Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti