keskiviikko 1. helmikuuta 2017

aatteita hääteemasta

Värit kun on päätetty, voidaan paneutua teemaan. Oon yllättyny, että oikeestaan kaikki ideat mitä oon Maurille heitelly, on menny läpi. Jotenki meillä on kumminki samanmoiset mieltymykset. 

Tavoitteena on siis yksinkertaisen elegantti tyyli. Yksi ehdoton punainen lanka tulee olemaan pitsi. Haluan mun pukuun jotain pitsiä ja samoin koristeisiin. Alla oleva tuikkupurkki on ihana. Näitä väkerretään ehdottomasti. Tervetuloa siis askartelutuokioon.

 Toiset askartelutuokios tehtävät on glitterpurkit. Tuntuis tyhmältä olla tuomatta häihin mitään blingiä, koska se on mun juttu. 

Kukista ei olla tehty mitää päätöksiä, mutta tämmönen yksinkertaanen rykelmä kukkia olis yksinkertaisen näyttävä. 

Kukkien lisäksi tulee siis kynttilöitä. Tämä asetelma on niin kaunis, mutta ehkä ei sovi meidän purkkiviritysten kanssa.

Pitsiä somisteena tulee ehdottomasti ehkä kimppuun. Tuoleista riippuen niihinkin vois kietaista pitsiä.

Alla oleva kuva näyttää aika pitkälti siltä, miltä meidänkin kattaus tulee näyttämään. Mun mielestä tuo musta pitsi on kiva, mutta tuleeko pitsiä jo liikaa? 

-Elina
kuvat: Pinterest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti