maanantai 28. elokuuta 2017

uutta puhtia suunnitteluun

Meidän hääsuunnittelu junnaa paikallaan, joka ei kylläkään oo mitenkään hälyttävää vuosi ja 9 kuukautta ennen häitä. Kesän aikana oli tarkoitus käydä katselemassa hääpaikkoja, mutta niin vaan syksy kolkuttelee jo ovelle. Toki meillä on mielessä jo juhlapaikka, mutta täytyis vaan päästä Maurillekin näyttämään tiluksia. Juhlapaikoista luvassa juttua myöhemmin.

Syksy toi tullessaan kuitenkin yllättävän muutoksen, sillä vaihdan työpaikkaa. Tai sanotaanko pikemmin, että me palataan takas tuttuun ja turvalliseen arkeen, johon totuttiin jo mun opiskeluaikana. Sain nimittäin työpaikan Seinäjoelta. Jatkossa siis ainakin mun liikkuminen parantuu, sillä mulla oli selkee salirytmi jo opiskeluaikana. Toki menee hetki, että se arki rakentuu työpäivän ympärille, mutta oon innoissaan palaamassa "vanhoihin" rutiineihin.

Työpaikan vaihtumisen myötä, aloin uudestaan miettimään häiden pitopaikkakuntaa. Suurella todennäköisyydellä tulen olemaan tuolla työpaikassa vielä häidenkin aikaan (koputan puuta), joten Seinäjoen mahdollisuus hääkaupunkina kasvoi ainakin omissa silmissä. Sulhon kanssa asiasta keskusteltua, tuli selväksi, ettei hän ollut valmis suunnittelemaan häitä muualle kuin Kauhajoelle. Joten pysykäämme tähän astisissa suunnitelmissa.


Olen lähiaikoina alkanut vakavasti harkitsemaan personal trainerin hankkimista. Oon jo melkein puhunu Maurinki mukaan, eli saataisiin siitä kiva yhteinen harrastuskin. Toisaalta olen täysin tietoinen, mitä pitäisi tehdä meidän taloudessa toisin, että kummatkin saisi muutaman ylimääräisen kilon karistettua. Eli ehkä koitetaan vielä kotikonstein.

Kaikenkaikkiaan paljon positiivisia asioita luvassa, joka varmasti auttaa inspiroitumaan hääjärjestelyissäkin.

-Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti