torstai 6. heinäkuuta 2017

kaasojen tehtävät

Mulle kaasojen tärkein tehtävä on olla mun tukena ja saada mun olon hyväksi, vaikka jännittäisin löysät housuissa hääpäivänä. Tähän tukena oloon kuuluu kuitenkin pieni lista muitaki asioita, jotka ajattelin esitellä nyt.

Käydä mun kans häämessuilla inspiroitumas

Kolme silmäparia huomaa varmasti kiinnostavia elementtejä paremmin kuin yksi.

Olla mukana täydellisen häämekon valinnassa

Oon puhunut jo hetkisen, että haluan ehkä etsiä käytetyn mekon. Sitä suuremmalla syyllä haluan olla varma minkä tyylinen puku mulle parhaiten sopii. Toki eihän sille mitään mahda, jos sitten ihastuu johonkin uutukaiseen mekkoon. Häämekon kuitenkin haluan olevan juuri sellainen, mistä oon unelmoinut.

Järjestää polttarit

Polttaripohdintaa vasrmasti luvassa myöhemmin. Luotan kuitenkin 100% mun kaasoihin, että osaavat järjestää juuri mun tyyliset polttarit.

Auttaa askarteluissa

Suurin askarteluerä tulee olemaan lasipurkeissa, joita käytetään juhlapaikalla kynttilälyhtyinä sekä kukkamaljakkoina. Oonkin jo varoitellu, että kaasoille jää osa purkkien koristelusta. 

Keksiä ohjelmaa hääjuhlaan ja pitää puhe

Tämä vastuu varmasti jakautuu myö bestmaneille. Toki puheesta mainitessani eivät kaasot olleet ollenkaa niin ilahtuneita.

Pitää hääpäivän aikataulut yllä, ohjata juhlakansaa ja juontaa hääjuhlaa

Tästäkin vastuussa ovat myös bestmanit, mutta ainakin aikataulun puolesta luotan kaasoihin enemmän.

Koristella häävuode hääyöksi

Varautukaamme siis sataan piilotettuun herätyskelloon ja makaroniin lakanoiden välissä!

-Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti