keskiviikko 3. toukokuuta 2017

hiuskriisiä edeltävä hiuskriisi

Uuden työpaikan saatuani on hääsuunnittelut jääny vähä taka-alalle, mutta lähipäivinä on mielessä pyörineet hiusasiat.
Kai kahta vuotta ennen häitä voi jo hiuskriiseillä?

Yleensä hiusten kanssa oon aika huoleton ja saatan tehdä räväköitäkin muutoksia. Oon kuitenki omalta väriltäni blondi, joten se on mulle aina turvaväri, johon haluan palata loppujen lopuksi. On siis aika selvää, että blondina tulen vihillekin menemään.

Edellisen vaalennuksen jälkeen (vuosi sitten) hiukset ovat jääneet huonoon kuntoon, vaikka oon yrittäny tasaisin väliajoin käydä napsimassa kaksihaaraisia pois.
Mun haaveena olisi, etten tarttis pidennyksiä hääpäivänä. 
Tavoitteena on saada kasvatettua tarpeeksi pitkät ja vahvat hiukset kampausta varten. Paksuutta kuontalosta onneksi löytyy, vaikkaki on hiukset ohentuneetkin sitten lapsuusaikojen.

Keväällä ja syksyllä mulle tulee yleensä halu uudistaa mun hiuksia. Ja tälläki hetkellä olis innostus saada alla olevan kuvan mukainen paksu raita jollain shokkivärillä ehkä. Se ei niin suuri muutos oliskaan.

Toinen kauemmin mieles pyöriny kuontaloidea on tasapitkä lähes platinablondi long bob harmaalla/tummalla juurella.

Ehkä järkevintä olis nyt napsaista kunnolla pois ja alottaa hiusten kasvatus projekti. Samalla vois teettää olaplex hoidon, josta oon haaveillu jo tovin.

Toisaalta, onko turhan aikasta alottaa kasvattamaan hiuksia häiden vuoksi? Monestikko tässä parin vuoden aikana kerkee alottaa kasvattamisen alusta?
Pienet murheet on ihmisellä.

-Elina

2 kommenttia:

  1. Minä olen miettinyt hiusten kasvatusta/leikkaamista jo jonkin aikaa häiden kannalta, vaikka häävuosikin (2019) lyötiin lukkoon vasta tovi sitten. Eli minun mielestäni ei ole liian aikaista. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :) kiva, tietää etten oo yksin hiusaatteideni kanssa :D

      Poista